Молитва вонифатию от пьянства

Молитва святому мученику Вонифатию Милостивому

Молитвословие, обращенное к праведнику способно оказать свою эффективность лишь в том случае, когда оно будет правильно произнесено и при этом будет соблюдены все необходимые церковные правила. Однако следует помнить, что если сам человек не будет желать избавиться от пагубной привычки, то молитвенное обращение не сможет помочь ему в этом.

Дабы церковный обряд действительно вспомог, алкоголик должен самостоятельно принять решение о том, что необходимо бросить пить, затем дать обещание богоугодному, что он раз и навсегда решил освободиться от пагубного пристрастия. Или же проводить сам обряд следует таким образом, чтобы болеющий об этом даже не догадывался. В этом случае родственникам или близким людям необходимо просить у праведника за этого человека и обещать ему, чтобы всеми силами постарается отбить желание у алкоголика употреблять спиртное.

Молитвословие же от пьянства мужа или близкого родственника должна возноситься с учетом некоторых правил, а именно:

  • Произносить прошение о вспоможении у Святца лучше всего в период алкоголизма и по мере избавления от него, дабы человек не смог снова пристраститься к пагубной привычке
  • В некоторых случаях уже вылеченные православные вновь начинают употреблять алкоголь, обосновывая это тем что богоугодный вспоможет и во второй раз справиться с зависимостью. Для того чтобы избавиться от пьянства мужа и таких ситуаций более не возникало, молитва Вонифатию против алкоголизма должна возноситься регулярно, даже в тех случаях, когда количество выпитого спиртного напитка было совсем небольшим
  • Правильно прочтенное обращение к Божественным силам способно вспомочь не только в возращении верования в собственные силы, но и также дает понять, что по отношению к спиртному человек принимает верные решения
  • Если же излечивание от пристрастья православный не начинал, то молитвословие, обращенное к святцу поможет тому удачно дополнить курс лечения, который был назначен лечащим врачом и в основном проводящийся путем приема лекарств, содержащих противоалкогольные элементы.

Также необходимо помнить, что, обращаясь к богоугодному обязательно следует лишь с благими побуждениями. Если к примеру, мать желает извлечь своего сына, то ей следует произносить молитвословие матери. Помимо этого, родительнице необходимо просить прощения пред Святым за чадо свое и дать обещание, что впредь будет наблюдать за ребенком своим и его мировоззрение. Примечательным является то, что если православный христианин взывает за вспоможением не себе, а за кого бы то ни было, то такое молитвословие Святитель считает наиболее искренним.

При прочтении молитвенного обращения не стоит забывать о том, чтобы богоугодник просил прощения пред Спасителем за человека с пагубным пристрастием и к тому же необходимо все время думать об болеющем и о его быстрейшем выздоровлении.

Для того чтобы богоугодный действительно убедился в том, что вы лишь добра больному человеку, то во время произнесения молитвенного текста, которое обязательно нужно читать в течении сорока дней, необходимо также придерживаться поста.

Молитва святому Вонифатию от пьянства:

О, многострадальный и всехвальный мучениче Вонифатие! Ко твоему заступлению ныне прибегаем, молений нас, поющих тебе, не отвержи, но милостивно услыши нас. Виждь братию и сестры наша, тяжким недугом пианства одержимыя, виждь того ради от матери своея, Церкве Христовой, и вечнаго спасения отпадающия. О, святый мучениче Вонифатие, коснися сердцу их данною ти от Бога благодатию, скоро возстави от падений греховных и ко спасительному воздержанию приведи их. Умоли Господа Бога, Егоже ради страдал еси, да простив нам согрешения наша, не отвратит милости Своея от сынов Своих, но да укрепит в нас трезвение и целомудрие, да поможет Своею десницею трезвящимся спасительный обет свой до конца сохранити во дни и нощи, в Нем бодрствующе и о Нем добрый ответ на страшное судилище дати. Приими, угодниче Божий, молитвы матерей, о чадех своих слезы проливающих; жен честных, о мужех своих рыдающих, чад сирых и убогих, от пианиц оставленных, всех нас, к иконе твоей припадающих, и да приидет сей вопль наш молитвами ко Престолу Всевышняго даровати всем по молитвам их здравие и спасение душ и телес, наипаче же Царство Небесное. Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный час исхода нашего помози прейти непреткновенно воздушныя мытарства и молитвами твоими избави вечнаго осуждения. Умоли же Господа даровати нам к отечеству нашему любовь нелицемерную и непоколебимую, пред врагами Церкве Святыя видимыми и невидимыми, да покроет нас милость Божия в нескончаемыя веки веков. Аминь.

Смотрите еще видео с молитвой мученику от алкогольной зависимости:

Молитва при онкологии Всецарице Когда беда приходит в дом, люди впадают в уныние и отчаяние. Господь посылает те испытания, которые по силам человеку, а молитва Всецарице при онкологии за больного родственника будет в помощь. Раковая опухоль это своег… Read more Молитва Богородице “Дево, радуйся, Благодатная Марие, Господь с Тобою” “Богородице, радуйся Благодатная Марие, Господь с тобой” – одна из сильнейших молитв во всём православии. С ней связано великое множество настоящих чудес, подтверждённых фактами и свидетельствами огромным количеств… Read more Икона Божией Матери и Иисуса Христа: значение и ее помощь Дева Мария является матерью Иисуса Христа. Поэтому икона Божией Матери с младенцем Иисусом является главным женским образом в православии. Ее лик несет в себе особое значение. Она символизирует целомудрие и праведные … Read more Молитва Николаю Чудотворцу от тюрьмы Есть такое высказывание в народе «От сумы и от тюрьмы не зарекайся». Жизнь наша очень переменчива и может случится все, что мы даже себе не можем представить. Нельзя быть уверенным в том, что Вас не подставят или Вы не буÐ… Read more

Молитва Николаю Чудотворцу о беременности Для каждой женщины возможность родить ребенка – это неимоверное чудо, которое помогает укрепится семье и познать все прелести материнства. У кого-то забеременеть получается с первого раза, но у некоторых возникают с э… Read more Молитва о сохранении беременности Николаю Чудотворцу Молитва о сохранении беременности и рождении здорового малыша святым и обращение к ним за помощью помогут преодолеть все трудности. Дети – это не только радость, которую они приносят со своим появлением в наш мир. Это Ð… Read more

Молитва Вонифатию от пьянства Метки:Вонифатий Милостивый молитва молитва от пьянства

Стоявшее посередине поляны дерево впечатляло своими размерами. Казалось, что дуб верхними ветвями достает до неба, а под его кроной способны укрыться от солнца сотни людей одновременно. Чтобы обхватить ствол древа потребовалось человек пять, не меньше. А кора исполина была стара и выдавала старину природного чуда.

Святой Бонифаций, в миру Винфрид, креститель Германии, святитель и мученик, покровитель страдающих от алкоголезависимости

Вокруг дуба собралась толпа людей, человек триста не меньше. Толпа была самой разной. Тут стояли люди в доспехах и при оружии, мелькали личности в рясах. Но большую часть столпившихся представляли собой немытые и одетые в лохмотья и шкуры жители окрестных деревень. Немцы-язычники, что поклонялись целому пантеону богов и регулярно приносящие им кровавые жертвы.

— Руби! – раздался крик человека в христианской сутане, который особенно сильно выделялся из всего собравшегося сброда. Это был святой Бонифаций, миссионер и проповедник, пришедший в эти дикие и опасные места нести Слово Божье.

Повинуясь приказу священника к дубу подступило несколько человек с топорами. И вот один из них замахнулся и ударил по стволу. Среди немцев прошел испуганный ропот. Все они прекрасно знали, что дуб является материальны олицетворением бога Донара. Они все ждали, что суровый бог покарает святотатца, но за первым ударом последовал следующий и вскоре все дровосеки вгрызлись своими топорами в дерево, словно стая бобров.

Дуб сопротивлялся дровосекам долго, но в конце концов дерево не выдержало натиска и начало крениться. Дикие немцы снова замерли. Теперь-то Донар точно покарает осквернителей своей святыни. Но прошла минута-другая, а грома с небес или другого проявления божественного гнева не случилось. Бонифаций повернулся к толпе язычников и начал объяснять им основы христианской веры и рассказывать почему Донар так и не появился, чтобы защитить Дуб.

Святой Бонифаций срубает дуб Донара

Именно так святой Бонифаций продвигал веру в Спасителя среди диких племен северной и восточной Европы. Не словом, а делом показывая, что их боги просто вымысел, а есть только один и имя ему Иисус Христос. Бонифаций положил на это дело все свою жизнь и погиб, продолжая миссионерскую работу. За что почти сразу оказался причислен к лику святых в чине святителя, еще его называют «Апостолом Германии».

Святой Бонифаций становится монахом, получает благословление Папы Римского и организовывает миссионерские экспедиции к язычникам

Несмотря на то, что святой Бонифаций прославлен как святитель народов Германии, родился он в тогдашней Англии. Произошло это в 672 году нашей эры в городе Кредитон, что входил в состав королевство Уэссекс.

672 год рождения Святого Бонифация

Стоит напомнить, Британия в тот момент еще не оказалась под пятой саксов и не была единым государством. Территория островов делилась между крупными, и не очень, королевствами, графствами, герцогствами и т.д. Между ними постоянна шла борьба за власть и ресурсы. Такое положение дел продолжалось до начала 12-го века.

Согласно житию Бонифаций почти сразу после рождения попадает в монастырь и воспитывается монахами ордена святого Бенедикта. Точной даты принятия пострига не сохранилось до наших времен. Достоверно известно только то, что его рукоположили в сан священника в возрасте 30 лет. Произошло это в Натселле.

В миру святого Бонифация звали Винфрид, но после благословления римского Папы он меняет его.

Следующие десять лет Бонифаций проводит в стенах родного монастыря. Здесь он преподает молодым иноками основы грамоты и науку стихосложения. При этом святой отец продолжает постигать новые знания и заниматься научной деятельностью.

В средние века именно монастыри стали бастионом, сохраняющим многие знания античности. И не только сохраняющими, но и приумножающими их.

Пепин Коротконогий, был положен в короли руками святого Бонифация

Неожиданно для всех, в 716 году, Бонифаций покидает монастырь и оставляет научную деятельность. Он задается новой и несомненно благочестивой целью – принести свет веры диким восточным племенам. Под восточными племенами он понимал всех язычников, что жили на территории северной и восточной Европы.

С этой благородной задачей он отправляется в леса восточной части империи Франков. Здесь обитали племена саксов. Именно они в последующие годы вторгнутся на Британские острова, захватят Лондониум (современный Лондон) и создадут Империю, над которой никогда не заходит Солнце.

Римский Папа Григорий II при личной встрече сделал Бонифация епископом

Деятельность Бонифация или в другой интерпретации Винфрида не остается незамеченной. Молва о просветителе саксов доходит до Рима, и сам католический Папа Гринорий II дает свое благословение миссионеру.

Благословление папы — это не только награда, но и материальная помощь.

Это очень помогло Бонифацию в организации своих экспедиций по крещению язычников, так как они требовали значительного финансирования. Ведь Винфрид отправлялся к племенам не один, его сопровождали охранники, да и вожди племен часто принимали христианство за звонкую монету.

723 в этом году по приказу Бонифация срубили дуб Донара

В 723 году по приказу Бонифация срубил священный Дуб Донара. Донар более известен русскому человеку, как Тор. Из срубленного дерева построили капеллу Апостола Петра.

Часть мощей св. Бонифация хранится в церкви святой Хильдегарды и Иоана в городе Рейнгау.

В 722 году папа Григорий II посвящает Бонифация в епископы, а спустя десять лет уже Григорий III назначает его архиепископом Восточной Франкской империи. Под самый конец своей жизни Винфрида повышают до легата Папы Римского в Франкской империи. Эта страна после ряда войн и политических интриг постепенно превратится в современную Францию.

Памятник мученику Бонифацию в городе Фульд. Согласно преданию, туда перенесли тело святого после смерти от рук бандитов

Здесь же стоит отметить почему папы так активно поддерживали миссионеров вроде Бонифация. Причина до невозможности банальна – власть и деньги. Все прекрасно знают про церковную десятину и чем больше стран принимали христианство, тем больше влияния имел Папа. Но был у этого и второй момент, более положительный в исторической перспективе. Христианство объединяло и давало стабильность, являлось по сути идеологией и опорой аристократии.

Из языческого древа Тора позже сложили церковь святого Петра.

Погиб святой в возрасте 80 лет от рук плохих людей. За свои заслуги перед католической церковью почти сразу причислен к лику святых. Согласно некоторым источникам старца убили в ходе банального ограбления и никакой мученической такая смерь не является. Канонизация объясняет хитрым политическим шагом римских пап. Правда ли это – неизвестно, слишком много времени прошло, а все источники имеют значительно более позднее происхождение.

Храм во имя святого мученика Вонифатия города Новосибирска

АКАФИСТ мученику Вонифатию

Кондак 1
Избранный воине Христов, венцем славы украшенный, мученической смертию вечныя смерти избавивыйся, от мрака греховнаго отвративыйся и к вечному свету пришедый, приими моление наше в похвалу тебе приносимое, и нас избави от сетей лукаваго врага нашего, да тебе с радостию зовем: Радуйся, Вонифатие, мучениче многострадальный.

Икос 1
Ангелом светлым, огнь мучений твоих росою благодати угасивым, огражден был еси, страдальче Христов Вонифатие, да яко грешник нераскаянный не погибнеши и пред Господем в одежде брачней предстанеши, научи и нас облещися в светлыя ризы святости, тебе зовущих:Радуйся, жизнь за Христа отдавый; Радуйся, страданиям Его подражавый. Радуйся, очи своя к Богу обративый ; Радуйся, волю свою добродетелью укрепивый. Радуйся, рабе Христов верный; Радуйся, святый конец жития своего приемый. Радуйся, к покаянию сердца обращаяй; Радуйся, ко Христу, Пути Истинному, приводяяй. Радуйся, Духом Святым просвещенный; Радуйся, соблазнами мира сего не прельщенный. Радуйся, змия лукаваго посрамивый; Радуйся, святых лик возвеселивый.
Радуйся, Вонифатие, мучениче многострадальный.

Кондак 2
Видя многомятежие мире сего и печали земныя, и сия вся яко прах вменив, к премирным возвел еси ум твой, страдальче Христов, на высоту благоразумия возшед, Христа Бога пред всеми исповедал еси, и ныне души всех, во гресех погибающих, к милосердому Господу зовеши, да во смирении покаются и во слезах умиленно Ему возопиют: Аллилуиа.

Икос 2
Разум трезвением укрепил еси и страстей пламень покаянием угасил еси, Вонифатие предивный, от запада на восток из Рима пришел еси, спострадати Господу Иисусу Христу нашему, намерение святое неся, да благодать в тебе преизобилует, и нас ныне в храм Божий привлекл еси, тебе глаголющих: Радуйся, страсти побороти научаяй; Радуйся, отчаянным надежду спасения подаваяй. Радуйся, суету жизни земныя познавый; Радуйся, страдания своя предсказавый. Радуйся, трезвящихся отрадо и ободрение; Радуйся, немощных волею укрепление. Радуйся, яко тобою от пианства отвращаемся; Радуйся, яко тобою к Богу обращаемся. Радуйся, исцелений источниче неисчерпаемый; Радуйся, чудес сокровище неоскудевае мое. Радуйся, научаяй нас присно возносити ум наш к Богу; Радуйся, обретый истинную от грехов свободу. Радуйся, Вонифатие, мучениче многострадальный.

Кондак 3
Сила милосердия Божия неизреченна на тебе открыся, ибо жития твоего, мучениче, дивное повествование явно нам сказует, како велии грешницы милостивно Отцем нашим Богом приемлются, егда Ему покаяние принесут, тако и ты Богу угодил еси и вместо горькия смерти вечную жизнь приял еси, научи и нас Богу пети выну: Аллилуиа.

Икос 3
Имея ныне радость вечную в Небесных Селениях, и нас грешных на земли не забываеши, мучениче Христов Вонифатие. Мы же, труждающиися и обремененнии, к тебе прибегаем: не остави нас сирых и недужных, помощи у тебе просящих, но мольбы наша на Алтарь Небесный принеси, да радостно тебе зовем: Радуйся, ближняго яко себе самого возлюбивый; Радуйся, во гресех сердце свое не ожесточивый. Радуйся, странником и путником со всяким тщанием служивый; Радуйся, яко сего ради нощию стогны града обходивый. Радуйся, богатыя милосердию научаяй; Радуйся, сирыя и вдовицы защищаяй.
Радуйся, бедствующим и униженным добрый предстателю; Радуйся, за обидимых и уничижаемых присный ходатаю. Радуйся, нестерпимою жаждою пианства палимыя трезвением прохлаждаяй; Радуйся, вина ради обнищавшия к трезвению призываяй.
Радуйся, жены рыдающия утешаяй; Радуйся, слезы их ко Господу приносяяй.
Радуйся, Вонифатие, мучениче многостра дальный.

Кондак 4
Бури греховныя тебе не потопиша, ниже волны страстей покрыша, мучениче Христов, не погибл еси, но ко Христу пришел еси и жизнь свою, яко жертву благовонную, Ему, Сладчайшему Спасителю нашему, принесл еси. Молися убо, да и мы, в житейстем мори сущии, к тихому пристанищу, Господу Спасителю, притецем, во умилении зовуще: Аллилуиа.

Икос 4
Слышим и мы евангельскую притчу, како блудный сын на стране далече имение свое изживше, от глада душевнаго в себе пришед, в объятия отчие притече, в покаянии зовый: «Отче, согреших на Небо и пред Тобою». Тако и ты, мучениче Вонифатие, не погубив себе, но от рожец греха отвративыйся, ко Христу обратился еси. Мы же, исправлению твоему радующеся, поем ти сице: Радуйся, глад крепок в работе страстем испытавый; Радуйся, Христа Бога, яко хлеба живаго, взалкавый. Радуйся, Пречистыя Крове Его, яко истиннаго пития приобщивыйся; Радуйся, яко преславным мученикам приложивыйся. Радуйся, на крылех трезвения к Богу возлетевый; Радуйся, сердце свое горе имевый. Радуйся, ко Господу силою Животворящаго Креста пришедый; Радуйся, яко приял еси венец победы. Радуйся, души нашея сокровище нетленное; Радуйся, Церкве нашея украшение многоценное. Радуйся, красоты мира сего отбегий; Радуйся, греховную одежду с себе совлекий. Радуйся, Вонифатие, мучениче многострадальный.

Кондак 5
Боготечную Кровь Христову за всех нас недостойных и кровь мученическую за Христа пролиянную памятующе, сице тебе вещаше Аглаида: «Сам веси, сколь многими грехми осквернены есмы, и о будущем жития нашего небрежем, азже от божественн аго мужа слышах, яко мучеников мощи спасени е даруют, иже мученика, яко хранителя и ходатая пред Богом !имать». Имы тебе глаголем: «Ты еси наш хранитель и ходатай пред Богом нашим, ибо со Ангелы предстоиши Престолу Пресвятей Троицы поя: «Аллилуиа».

Икос 5
Видим ныне и разумеем, како сии глаголы Аглаиды душу твою пробудиша, и ты к воздержанию призвал еси себе, мучениче Вонифатие, и нам помози подражати тебе, да не погибнем в пучине беззакония потопляеми, но радостно тебе зовем: Радуйся, от страстей, яко от погибельного сна, пробудивыйся; Радуйся, от уз греховных свободивыйся. Радуйся, сомневающихся в милосердии Божием обличение; Радуйся безконечныя радости утверждение. Радуйся, зовый нас к подвигу воздержания; Радуйся, ты бо знамением Креста пресекл еси страстей взыграние. Радуйся, стяжавый себе вечное имение; Радуйся, и нас побуждаяй к труду спасения. Радуйся, яко винное веселие презрел еси; Радуйся, плотския раны, яко безплотен, претерпел еси. Радуйся, за исповедание Христа от врагов избиенный; Радуйся, нестерпимым огнем за Него опаленный.
Радуйся, Вонифатие, мучениче многостра дальный.

Кондак 6
Проповедница поклонения святым мощам явися Аглаида, госпожа твоя, страдаль че Христов, егда посла тя на восток святые мощи мучеников, за веру Христову пострадавших, принести, имиже благодеяния источаются обильно и вечное спасение подается всем, к мученическому лику усердно притекающим. Даждь и нам утешение от Господа прияти, Ему же ангельскую песнь приносим: Аллилуиа.

Икос 6
Возсиял еси нам, яко звезда незаходи мая, дивным житием твоим, мучениче преблаженне, иго Христово легкое и вседрагое на себе приемый и спасение получивый, пути бо благочестия без Христа Господа обрести никакоже возможно есть. Темже и нас молитвами твоими в Горния обители приведи, тя восхваляющих сице: Радуйся, закона Христова скрижаль богоначертанная; Радуйся, молитв ко Господу миро благоуханное. Радуйся, правыя веры Христовой столпе огненный; Радуйся, честный венче заповедей Божиих, якоже камений драгих устроенный. Радуйся, трезвения лествице небовосход ная; Радуйся, болезни и раны врачуяй греховныя. Радуйся, от Господа Иисуса Христа благодать и силу приял еси; Радуйся, яко свет Христов нам возсиявый. Радуйся, воздержанием от грехов освещати праздники нас научаяй; Радуйся, от смертного вина нас охраняяй. Радуйся, умерщвленныя страстьми светом Христовым оживляяй; Радуйся, тыя к новому житию призываяй. Радуйся, Вонифатие, мучениче многостра дальный.

Кондак 7
Хотя отъити от дому своего в путь на восток, кончину жития твоего предрекл еси, достохвальне, Аглаиде глаголя: «Госпоже моя, приими мое тело, за Христа мучимое, егда его принесут ти». Вдуше твоей мысль за Христа пострадати имевый, ты Ему сокровенно молился еси, и нашу веру укрепи, да будем готови и мы ея ради страдати, Господу поюще: Аллилуиа.

Икос 7
Дивному и преславному исправлению твоему не веруя, помысли лукавое в сердце своем Аглаида, грехом бо хуления оболгати тя хотяще, тако отвеща ти: «Ныне не глумления время, брате, но благоговения, ведый буди, яко мощи святые имаши носити. Господь же да пошлет Ангела Своего пред тобою и направит стопы твоя милосердием Своим». Мы же, чистоту сердца твоего, дивный Вонифатие, зряще, вопием ти: Радуйся, святых мощей почитателю; Радуйся, благоговения образа нам подателю. Радуйся, безчинств хранитися нам повелевый; Радуйся, вся, о них же сынове века сего радуются, презревый. Радуйся, известный нам помощниче; Радуйся, святых мощей таинниче. Радуйся, всем борющимся со грехми покровителю; Радуйся, покаяния нашего пред Богом поручителю. Радуйся, яко твоими молитвами Господь оставляет прегрешения; Радуйся, помогаяй нам терпети скорби и поношения. Радуйся, ликом ангельским сотворивый радость и удивление; Радуйся, духов злобы приведый в посрамление. Радуйся, Вонифатие, мучениче многострадальный.

Кондак 8
Странно тебе бысть языческое идолослужение, и ты, святый мучениче, в Тарс пришед, не преклонил еси колен пред богами чуждими, но апостолом показался еси ревнитель. Темже молися за ны, да возгоримся и мы огнем любве ко Владыце Христу, поюще всегда: Аллилуиа.

Икос 8
Весь распалился еси ревностию святою, хуления на Господа не терпя, и исполнился еси духа Божия, ослепление и безумие поклоняющихся ложным богам обличая. Сего ради царь нечестивый казнь наведе на тя, мучениче, горькую, бичми нестерпимо бия и раны нанося неисцельныя. Мы же тебе, похвалу поем: Радуйся, зловерия обличителю дерзновенный; Радуйся, в правду Божию яко в броню облеченный. Радуйся, яко кости твоя от ран за Христа обнажахуся; Радуйся, яко чистота души твоея тогда открышася. Радуйся, яко наследовал еси небесныя селения; Радуйся, яко и ныне обличаеши злых человек на Христа хуления. Радуйся, за Христа острыми тростьми прободаемый; Радуйся, сада райскаго цвете неувядаемый. Радуйся, яко злато горнилом язв очищенный; Радуйся, за Христа ударенный. Радуйся, кончиною своею Богу угодивый; Радуйся, даже до смерти мученической Его возлюбивый. Радуйся, Вонифатие, мучениче многострадальный.

Кондак 9
Всего себе Господу Богу предав, страстотерпче Христов, егда нечестивый царь повеле раскрыти уста твоя и олово кипящее влити, руце своя воздвигл еси к небу, моляся: «Господи Боже мой Иисусе Христе, укрепивый мене в муках, пребуди и ныне со мною, моя страдания облегчи и не остави мене одолену быти лукавым князем», тем и нас любви ко Христу научаеши, поющих Богу: Аллилуиа.

Икос 9
Витии суемудреннии да рекут нам, како олово разжженное гортани твоея не опали, ниже инаго вреда тебе сотвори, мучениче Вонифатие, от Господа бо знамения победы над мучителем просил еси, и сие знамение тебе дано бысть, сего ради вси чудяхуся восклицаху: «Велий есть, Иисусе Христе, веруем, веруем в Тя, Господи», мы же славим тя, мучениче, сице: Радуйся, яко тобою вернии просвещаются; Радуйся, яко тобою от постыдныя смерти избавляются. Радуйся, во единем Христе утешение полагаяй; Радуйся, во страданиех призывати Бога научаяй. Радуйся, яко мучителие тебе не превозмогоша; Радуйся, яко страсти тебе не побороша. Радуйся, ты бо терние грехов в себе попалил еси; Радуйся, ты бо огнем не опален пребыл еси. Радуйся, присно живый страстотерпче радостный; Радуйся, молитвенниче наш благостный. Радуйся, яко тобою очеса грехми ослепленныя отверзаются; Радуйся, яко помощию твоею печали на радость прилагаются. Радуйся, Вонифатие, мучениче многостра дальный.

Кондак 10
Спасен быти восхотев, пламенне возжелел еси до конца за Господа пострадати, мучениче Вонифатие, Емуже и возопил еси: «Господи, Господи Боже мой, сподоби мя милостей Твоих и буде ми помощник, да за беззакония моя, безумно содеянныя, враг не преградит ми пути к Небеси, приими с миром душу мою, вчини мя с мучениками, кровь за Тя пролившими и веру до конца соблюдшими», и ныне вопиющими Ти: Аллилуиа.

Икос 10
Стена крепкая, козньми врага не одоленная, пребыл еси до конца, мучениче Христов, егда же глава твоя от телеси отсечена бысть, о, чудесе! Абие кровь и млеко из раны тоя истекоша, яко и неверным, чудо сие зрящим, Христа прославити и с нами звати тебе: Радуйся, яко мучения твоя зряще, множество людей ко Христу обратишася; Радуйся, яко тебе ради на князя злобы они устремишася. Радуйся, твоя бо кончина просвети умы помраченныя; Радуйся, твоя бо славная смерть воскреси совести, во гресех погребенныя. Радуйся, нераскаянных грешников обличение; Радуйся, волею расслабленных от вина исцеление. Радуйся, в нощи неведения блуждающим вразумление; Радуйся, златая удице из глубины грехов влекущая ко спасению. Радуйся, яко от Бога в молитвах услышан был еси; Радуйся, яко в Небеснем Царствии воцарился еси. Радуйся, порфирою от кровей твоих облеченный; Радуйся, яко зриши ныне свет неизреченный. Радуйся, Вонифатие, мучениче многостра дальный.

Кондак 11
Пение немолчное приносиши Господеви, мучениче Вонифатие, с мученническими лики Пресвятей Троице предстоя, за Нюже себе предал еси, да и мы души своя, аки невесты украсивше, нетленному Жениху Христу представим со священною песнею: Аллилуиа.

Икос 11
Свет любве и по смерти возсиял еси, Вонифатие дивный, егда бо друзи твою усеченную главу обретше плакахуся горько: «Рабе Христов, забуди нам грех неправеднаго осуждения и безрассудных руганий наших», тогда лик твой, яко лучами живыми, просветися, прощение им являя, сего ради с любовию тебе зовем: Радуйся, имеяй уста кротости сладкове щанныя; Радуйся, любве вместилище пространное. Радуйся, о тебе бо веселится Церковь со своими чады; Радуйся, ты бо пришел еси к Вышнему Небесному Граду. Радуйся, в смерти своей апостолом равный; Радуйся, ревностию по Бозе преславный. Радуйся, житейския молвы обличаяй злыя сплетения; Радуйся, всех нас от вражия избавляяй ловления. Радуйся, ты бо защищаеши неправедно гонимыя; Радуйся, пред Престолом Господним лампадо неугасимая. Радуйся, по заповеди Христовой и врагов возлюбивый; Радуйся, злословия и клеветы нивочтоже вменивый. Радуйся, Вонифатие, мучениче многострадальный.

Кондак 12
Благодать исцелений точащия мощи твои егда к Риму приближахуся, Ангел Господень явися Аглаиде, глаголя: «Бывшаго ти древле раба, ныне же нашего брата и сослужебника приими, якоже владыку, и упокой добре, да грехи твоя оставятся, той бо с нами ныне в Небесных поет Всевышнему Богу: Аллилуиа».

Икос 12
Поюще чудеса твоя, храм дивный созда тебе, воине Христов, Аглаида, в нем же и мощи твоя положи, и сама, богатство нищим раздавши, и пятьдесят лет в подвизех поста и покаяния поживши, лика святых достиже. Темже величая чудеса твоя, прославим тя сице: Радуйся, душу твою сотворивый храм Богу прекрасный; Радуйся, чудных Божиих дел книго ясная. Радуйся, внезапныя смерти избавляяй; Радуйся, скорбныя жены от злых пианиц ограждаяй. Радуйся, падшия к возстанию от грехов призываяй; Радуйся, свет чистоты им подаваяй. Радуйся, ты бо укрощаеши страстей огневицу; Радуйся, тобою бо оставляем греховную темницу. Радуйся, малыя чада от соблазнов мира соблюдаяй; Радуйся, тыя Христову учению наставляяй. Радуйся, вестниче трезвости во веки прославляемый; Радуйся, угодниче Христов присно почитаемый. Радуйся, Вонифатие, мучениче многострадальный.

Кондак 13
О, предивный мучениче Христов Вонифатие, приими от нас сие малое похвальное приношение, еже пред иконою твоею, колена преклоньше и руце свои к тебе простерши, тебе ныне просим: даруй нам твое пред Господом заступление, наипаче же погибающим от пианства исцеление ниспосли и жития благаго начало положити всех нас сподоби, да спасение улучивши молитвами твоими, во веки восхвалим Бога, поюще Ему: Аллилуиа.

Этот кондак читается трижды, затем 1-й икос и 1-й кондак.

3 молитвы святому Вонифатию 4.3 (86.67%) 6 голос.

  • молитва от пьянства
  • молитва от наркомании
  • краткая молитва

Молитва Вонифатию от пьянства и алкоголизма

«О многострадальный и всехвальный мучениче Вонифатие, к твоему заступлению ныне прибегаем: молений нас, поющих тебе, не отвержи, но милостивно услыши нас, виждь братия и сестры наша тяжким недугом пианства одержимая, виждь того ради от Матери своей, Церкви Христовой, вечнаго спасения отпадающая. О, святый мучениче Христов Вонифатие, коснися сердец их данною ти от Бога благодатию, скоро возстави от падения греховнаго и ко спасительному воздержанию приведи их. Умоли Господа Бога, Егоже ради страдал еси, да простив нам согрешения наша, не отвратит милости Своея от сынов Своих, но да укрепит нас в трезвении и целомудрии, да поможет Своею десницею воздержание крепкое и спасительное Богу обещание свое до конца сохранити, во дни и в нощи о нем бодрствующе, и добрый ответ о нем дати на Страшнем Судище. Приими, угодниче Божий, молитвы матерей, о чадех своих слезы проливающих; жен честных, о мужех своих рыдающих; чад сирых и убогих, от пианиц оставленных; и всех нас, иконе твоей припадающих, и да приидет сей вопль наш молитвами твоими ко Престолу Всевышняго даровати всем по молитвам их здравие и спасение душ и телес, наипаче же Царствие Небесное. Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный час исхода нашего помози прейти непреткновенно воздушныя мытарства и молитвами твоими избави вечнаго осуждения. Умоли же Господа даровати нам ко Отечеству нашему любовь нелицемерную и волю непоколебимую пред врагами Церкви Святыя, видимыми и невидивыми, да покрыет нас милость Божия в нескончаемыя веки веков. Аминь.»

Короткая молитва святому мученику Вонифатию

«Спаси, Господи, и помилуй рабов Твоих (имярек) словесами божественного Евангелия Твоего, читаемыми о спасении рабов Твоих сих (имярек). Попали, Господи, терние всех согрешений их, вольных и невольных, и да вселится в них благодать Твоя, просвещающая, опаляющая, очищающая сего человека. Во имя Отца и Сына и Святаго Духа. Аминь.»

В чем помогает икона святого Вонифатия? Житие святого мученика, а также сильная православная молитва от пьянства и алкоголя, которая избавит ваших близких от недуга!

В первый день года Православная Церковь чтит память мученика Вонифатия – святого, которого молят об избавлении от пьянства. День поминовения мученика веры выпал на начало года в результате перехода на григорианскую систему летоисчисления в 1918 году.

За помощью к мученику часто обращаются матери алкоголиков.

Для скорейшего избавления от недуга следует придерживаться следующих правил:

  • всячески поддерживать покаявшегося,
  • наведываться в храм и прислушиваться к речам, произносимым святителем в час совершения службы,
  • не отчаиваться и не падать духом.

Часто случается так, что самостоятельная борьба человека с недугом заканчивается неудачей. В этом случае обращение к святому мученику способствует преодолению нерешительности и неуверенности. Человек обретает веру в себя.

Молиться мученику Вонифатию нужно и после исцеления. Искушение велико и, чтобы не потерять веру, нужно неустанно молиться. Только чистая и сердечная молитва способна придать человеку силы и решимость.

Когда человек кается и осознает пагубность пристрастие к выпивке для души и тела, молитва – лучшее средство терапевтического действия на пути к исцелению.

Житие святого Вонифатия

Вонифатий жил в третьем столетии и был жителем в Риме. Он не имел знатного происхождения и поэтому прислуживал богатой аристократке Аглаиде, а также со­сто­ял с ней в беззаконном сожитель­стве. Рабство не тяготило его. Оставшись без родителей, хозяйка наделила Вонифатия полномочиями управляющего. С этой ролью Вонифатий справлялся великолепно.

Блудное сожительство тяготило и раба, и его госпожу – оба они были христианами.

Но это было не единственным грехопадением Вонифатия. Он также увлекался такими не богоугодными деяниями как:

  • винопитие;
  • разврат и плотские утехи.

Вскоре Агла­и­да прозна­ла, что ес­ли хра­нить в жилище мо­щи святых, то это позволит скорее обрести спа­се­ние. Она искренне верила в то, что их бла­готворное воз­дей­стви­е снимает гре­хи и преумножает доб­ро­де­те­ли. Хозяйка отправила раба на Во­сток, где люди не проявляли терпимости к хри­сти­анам. Во­ни­фа­тий должен был при­вез­ти оттуда мо­щи любого му­че­ни­ка для того, чтобы тот стал покровителем в делах ее.

Спустя время Вонифатий со спутниками прибыл в город Тарс.

После успешных поисков места для ночлега Вонифатий устремился к главной площади. В это время там проходило истязание мучеников. Мучения эти в подробностях описаны в житии самого Вонифатия.

Именно увиденное, и сподвигло молодого и благополучного человека на принятие непростого решения. Свидетельства, произошедшего зафиксированы в церковных святцах и в записях чиновников, которые были ответственны за проведение казней.

После увиденного Вонифатий прошел через оцепление из солдат и стал целовать ноги мученикам, с просьбой к ним помолиться о его душе. Охрана схватила его. Стоя перед судьей Вонифатий признался, что является христианином и отказался подносить жертвы идолам. После этого он был подвергнут истязаниям и умерщвлен отсечением головы.

Спутники, дознавшись, что Вонифатий был казнен, выкупили у солдат останки мученика и привезли в Рим.

Хозяйка с великим почтением и трепетом приняла мощи Вонифатия. А через некоторое время на месте его погребения она построила храм. Она отпустила рабов и посвятила жизнь монашеству.

Храм, который построила Аглаида – памятник любви к Вонифатию.

Как совершать моление

Всякая молитва – таинство общения с Богом. Монотонное и бездумное повторение заученного текста здесь не поможет.

Обращение в молитве и покаянии к святому Вонифатию должно идти от сердца. Молящийся должен поступать следующим образом:

  • Перед началом моления необходимо благословение от священнослужителя.
  • Молящийся и страждущий должен откровенно рассказать святому мученику о своих трудностях и невзгодах, а также признать немощь свою. Лишь после искреннего и чистого покаяния наступит долгожданное исцеление.
  • Каждый день должен начинается с обращения и благодарности Всевышнему.

Обращаться к святому за избавлением от пьянства нужно правильно. Если в зависимости находится сын, то матери надлежит читать молитву матери. А также мать должна просить священнослужителя, чтобы тот молился за ее дитя перед Господом. Если человек обращается к Богу за спасением своей души, следует просить благословения у святого отца.

Святой Вонифатий является защитником и наставником подверженных алкоголизму и чревоугодию. А также он защитник влюбленных. Молитвы, обращенные к нему, дают возможность признать ошибки и исправить свою жизнь.

Молитва святому мученику Вонифатию

Молитва не требует от человека специальных умений, это беседа с Богом. На богослужениях священнослужителями употребляется особый язык. В личной же молитве, когда верующий человек остается наедине с Богом, нет необходимости в особом языке. Молиться Богу можно на том языке, на котором человек думает и общается с другими.

Спаси, Господи, и помилуй рабов Твоих (имярек) словесами Божественного Евангелия Твоего, читаемыми о спасении рабов Твоих сих (имярек). Попали, Господи, терние всех согрешений их, вольных и невольных, и да вселится в них благодать Твоя, просвещающая, опаляющая, очищающая всего человека. Во имя Отца и Сына и Святаго Духа. Аминь.

У православных молитва Вонифатию об избавлении от пьянства одна из самых действенных.

Молить о помощи от пьянства любого из членов семьи либо близкого родственника нужно соблюдая определенные правила:

  • Молиться святому Вонифатию нужно в период сильнейшего запоя и в момент, когда человек не испытывает тяги к спиртному.
  • Молиться Вонифатию человек страдающий алкоголизмом (или его родственники) должен даже в тот момент, если по какой-то причине было употреблено даже не значительное количество алкоголя. Многие победившие недуг снова начинают пить, полагая, что если мученик помог однажды, то поможет и впредь. Если человек чувствует свою слабость и неспособность сопротивляться недугу, то совершать моление ему надлежит ежедневно.
  • Корректноепрочтенное молитвы способствует не только в укреплении веры в собственные силы, но и дает понимание того, что относительно спиртного верующий делает правильные шаги.
  • Молитва к святому Вонифатию в помощи от избавления от пагубного пристрастия оказывает колоссальный терапевтический эффект для тех верующих, которые еще только собираются начать процесс лечения. Она дополняет курс лечения, который назначается пациенту его лечащим врачом.

Наиболее искренней и сильной считается молитва, которая произносится верующим не за себя, а за кого-то другого.

Когда человек молит о помощи Вонифатия, он должен просить мученика и о том, чтобы тот молил о прощении за него у Господа.

Чтобы мученик убедился в том, что намерения молящегося чисты и искренни, во время произнесения текста молитвы нужно придерживаться правил поста. Молитва должна читаться в течении сорока дней.

Оставить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *