Славословие

Славословие

(65 голосов: 4.7 из 5)

  • Чинопоследование Утрени с параллельным переводом
  • Чинопоследование Малого повечерия
  • Чинопоследование Великого повечерия
  • Слава в вышних Богу, и на земли мир… свящ. К. Пархоменко

Славосло́вие – высшая форма молитвы и соответствующие ей молитвословия.

1. Молитвословия:

  • Малое славословие – молитва Святой Троице: «Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне и присно, и во веки веков. Аминь».
  • Великое славословие – молитвословие, начинающееся с евангельского стиха «Слава в вышних Богу и на земли мир, в человецех благоволение» (Лк.2:14) и состоящее из стихов, посвященных прославлению Святой Троицы и стихов псалмов, завершающие стихи – трисвятое.
    Входит в состав богослужения утрени и повечерия. В праздничные и воскресные дни великое славословие на утрене поется, в будние – читается.
    В богослужебной практике укоренился обычай на Великом славословии открывать Царские врата, а священнику облачаться в фелонь.

2. Высшая форма молитвы, когда человек всем сердцем и умом погружен в любовь к Богу.

Преподобный Паисий Святогорец: Пусть «слава Тебе, Боже» никогда не сходит у вас с уст. Для меня, когда что-то болит, лекарством служит «слава Тебе, Боже»; ничто другое не помогает. «Слава Тебе, Боже» даже выше, чем «Господи Иисусе Христе, помилуй мя». Старец Тихон говорил: «“Господи Иисусе Христе” стоит сто драхм, а “слава Тебе, Боже” стоит тысячу драхм, то есть гораздо больше». Этим он хотел сказать, что человек испрашивает милость Божию по необходимости, а славословит Бога по любочестию, и это имеет большую ценность. Он советовал говорить «слава Тебе, Боже» не только, когда у нас всё хорошо, но и когда терпим невзгоды, потому что и испытания попускает Бог для пользы души.

***

Текст великого славословия

Прослушать:

Слава в вышних Богу, и на земли мир, в человецех благоволение. Хвалим Тя, благословим Тя, кланяем Ти ся, славословим Тя, благодарим Тя великия ради славы Твоея.

Господи, Царю Небесный, Боже, Отче Вседержителю, Господи Сыне Единородный, Иисусе Христе, и Святый Душе. Господи Боже, Агнче Божий, Сыне Отечь, вземляй* грех мира, помилуй нас.
Вземляй грех мира, приими молитву нашу. Седяй одесную Отца, помилуй нас. Яко Ты еси Един Свят; Ты еси Един Господь, Иисус Христос, в славу Бога Отца, аминь.

На всяк день благословлю Тя и восхвалю имя Твое во веки, и в век века. Сподоби, Господи, в день сей без греха сохранитися нам!
Благословен еси, Господи Боже отец наших, и хвально и прославлено имя Твое во веки, аминь.

Буди, Господи, милость Твоя на нас, якоже уповахом на Тя.

Благословен еси, Господи, научи мя оправданием Твоим (трижды).

Господи, прибежище был еси нам в род и род. Аз рех: Господи, помилуй мя, исцели душу мою, яко согреших Тебе.

Господи, к Тебе прибегох: научи мя творити волю Твою, яко Ты еси Бог мой, яко у Тебе источник живота, во свете Твоем узрим свет. Пробави* милость Твою ведущим Тя!

Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас! (трижды).

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков, аминь.

Святый Безсмертный, помилуй нас. Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас!

____
Вземляй — подъемлющий.
Пробави — простри.

***

Великое славословие
протоиерей Димитрий Кувырталов

«Слава Тебе, показавшему нам свет» – этим возгласом в конце всенощного бдения древняя Церковь приветствовала начало нового дня. Великое славословие – одно из древнейших песнопений Церкви – прославляет Бога Творца, Промыслителя, Искупителя, Спасителя и Жизнодавца. В этом возвышенном и торжественном песнопении мы хвалим, благословим, покланяемся, славословим и благодарим Бога. Здесь мы исповедуем Божественные Имена, через которые, как через солнечные лучи, нас касается Божественная теплота, радость и сила.

Центральная часть Славословия – это история нашего спасения, совершенного Иисусом Христом не за наши заслуги, а по неизреченной и непостижимой милости Божией к нам.

«Во свете Твоем узрим свет». Заканчивается Славословие великим ликованием. Человек, исполненный греховного мрака, просвещается чувством Божественного присутствия. Становясь светом, он видит себя рядом с Богом непросвещенным мраком; осиянный благодатью Божией, становится способным лицезреть Бога – «Во свете Твоем узрим свет! Продли, Господи, милость Твою знающим Тебя».

Церковь знает три вида моления – прошение, благодарение и славословие. Когда душа исполнена милостей Божиих, когда она благодарит Бога за все, ниспосылаемое ей, тогда она в благоговейном восторге славословит, поет и превозносит Живоначальную Троицу. Поэтому Великое Славословие заканчивается пением Трисвятого.

Человек не может жить без Бога, человек сроден Богу. Бог соделал нас Собой… Человек славословит Бога, навыкая райскому состоянию души.

***

Содержание великого славословия
Михаил Скабалланович. Толковый Типикон

Самое славословие начинается ангельскою песнью при рождении Спасителя, – чем утреня, уже близящаяся к концу, возвращается к своему началу (любимый прием в церковных песнях). Такая высокая, небесная песнь освящает наши уста (как и пред утреней) для нашей собственной песни, которая и начинается со слов: «хвалим (собственно: «поем») Тя, благословим Тя, кланяем Ти ся» (ср. с заключением к недавней 8-й песни канона), напоминающих своею краткостью и общностью величайшую песнь литургии («Тебе поем»): как там не указывается, за что поем, благословим и благодарим Господа и о чем молимся Ему, потому что благодарим тогда за все и молимся о всем и перечень вышел бы бесконечным, так не указывается это и здесь, а указывается верховная причина нашей хвалы, поклонения и благодарения – великая слава Божия.

За этим прославлением Бога в песни следует молитва к Нему, переходом к которой служит молитвенное обращение ко всем лицам Св. Троицы порознь. Из Св. Троицы молитва направляется главным образом к Ходатаю нашему на небе, Агнцу Божию (любимое название Спасителя у древних христиан), у Которого мы просим помилования (основное прошение всех молитв бдения – ектений), обусловливаемого между прочим принятием настоящих наших (долгих и уже близящихся к концу) молитв.

Для уверенности в успехе этого прошения оно заключается тем торжественным исповеданием Христа, какое возглашается на литургии пред самым приобщением Св. Таин: «(Яко Ты еси) един Свят, (Ты еси) един Господь, Иисус Христос, в славу Бога Отца» (неизмеримую славу Божию наличность такого Сына еще увеличивает, хотя увеличить ее как бы некуда). Этим заканчивается первая часть великого славословия, заключающаяся первым «аминь» в нем.

Вторая часть уже не так радостна и восторженна, притом, как и 3-я часть, она почти всецело компилятивна – составлена из слов Св. Писания. Прославление Бога, наполняющее ее («на всяк день», следовательно и в наступающий, «благословим Тя», потому что имя Твое будет прославляться вечно, – из Пс. 144, 2-й прославлялось ранее: «благословен еси, Господи Боже отец наших» – Дан. 3:25), омрачается здесь сознанием греховности нашей, которая может как бы нарушить и прервать это вековечное прославление (ср. «в славу…» конца 1-й части) Божие одним греховным днем, от чего да сохранит нас Бог сегодня. Второе «аминь».

Третья часть уже исключительно молитвенная. Покаянная скорбь здесь уже настолько усиливается, что радостное прославление Бога, которым началось великое славословие и которое должно быть главным предметом его, едва прорывается кое-где в отдельных выражениях («Благословен еси Господи» – Пс.118:12). Эта часть и начинается молитвою, а не хвалою, в противоположность первым двум, молитвою общего характера о милости Божией, однако растворяемою надеждою на Бога («Буди, Господи, милость Твоя на нас, якоже уповахом на Тя» – Пс.32:22).

Эта общая молитва принимает затем более определенный характер и сводится к просьбе у Бога – научить нас Его оправданиям, просьбе, выраженной словами 118 пс: «Бла­гословен еси, Господи, научи мя оправданием Твоим» и повторяемой трижды – к 3 Лицам Св. Троицы (причем повторение это делается не с изменением в тексте, как на вечерне в «Сподоби Господи», а с буквальною точностью, чем эффект усиливается).

Далее эта еще довольно общая просьба развивается и разъясняется: для осуществления в жизни оправданий Божиих нужно очищение от грехов и умение творить волю Божию. То и другое может быть подано только Самим Богом, к Которому и нужно прибегнуть за помощью, как прибегали к Нему всегда и все («Господи, прибежище был еси нам в род и род» – Пс.89:1); у Него и испрашивается сначала очищение от грехов (словами Пс.40:5: «Аз рех» – усиленная просьба: «Господи, помилуй мя, исцели душу мою, яко согреших Тебе»); а затем еще усиленнее («Господи, к Тебе прибегох…») – научение воле Его (Пс.142:9).

Молитва заключается твердою уверенностью в исполнении ее, обосновываемой (как в возгласах после ектении: «Яко Ты еси») на особенной близости к нам Бога («Бог мой», Пс.142:9,10), источника жизни и света («во свете Твоем узрим свет», т. е. утренний – возвращение к начально­му возгласу великого славословия при конце его). Последними словами своими: «пробави (продли) милость Твою ведущим Тя», вместе с предыдущими: «яко у Тебе…» (Пс.35:10,11) третья часть великого славословия возвращается к своему началу, причем начальное ее прошение о милости Божией к нам («буди») здесь усиливается («пробави»).

Нельзя не заметить, что указанная связь между отдельными предложениями настоящей длинной песни не очень тесная; переходы в ней от одной мысли к другой довольно неожиданны. Песнь состоит, собственно, из отрывочных молитвенных и хвалебных восклицаний, из которых каждое слишком полно, законченно само в себе, чтобы еще нужно было продолжение или восполнение его. Все выражения взяты из Св. Писания, и оттуда выбраны самые сильные.

***

На будничных (неславословных) и великопостных праздничных утренях, а также на повечериях Великое славословие заменяется чтением вседневного славословия.

Текст вседневного славословия:

Слава в вышних Богу, и на земли мир, в человецех благоволение. Хвалим Тя, благословим Тя, кланяем Ти ся, славословим Тя, благодарим Тя, великия ради славы Твоея. Господи, Царю Небесный, Боже, Отче Вседержителю, Господи Сыне Единородный, Иисусе Христе, и Святый Душе. Господи Боже, Агнче Божий, Сыне Отечь, вземляй грех мира, помилуй нас. Вземляй грех мира, приими молитву нашу. Седяй одесную Отца, помилуй нас. Яко Ты еси Един Свят; Ты еси Един Господь, Иисус Христос, в славу Бога Отца, аминь.
На всяку нощь благословлю Тя и восхвалю имя Твое во веки, и в век века.
Господи, прибежище был еси нам в род и род. Аз рех: Господи, помилуй мя, исцели душу мою, яко согреших Тебе. Господи, к Тебе прибегох, научи мя творити волю Твою, яко Ты еси Бог мой, яко у Тебе источник живота, во свете Твоем узрим свет. Пробави милость Твою ведущим Тя.

Великое славословие поется в воскресенья; в праздники великие, средние и малые со славословием, если они не совпадают с седмичными днями Великого поста; в дни отдания двунадесятых праздников; в субботы: сырную, 5-й седмицы Великого поста, Лазареву и Страстную.

С понедельника по пятницу сырной седмицы великое славословие поется лишь тогда, когда эти дни совпадают с праздниками Сретения Господня или храмовым (Тип. храм. гл. 27 и 28, 2 февраля).

С понедельника по пятницу первой — шестой и Страстной седмиц Великого поста великое славословие никогда не поется.

Священник: Слава Тебе, показавшему нам свет!

Хор: Слава в вышних Богу, и на земли мир, в человецех благоволение. Хвалим Тя, благословим Тя, кланяемтися, славословим Тя, благодарим Тя великия ради славы Твоея. Господи, Царю Небесный, Боже, Отче Вседержителю, Господи Сыне Единородный, Иисусе Христе, и Святый Ду́ше. Господи Боже, Агнче Божий, Сыне Отечь, вземляй грехи мира, помилуй нас. Вземляй грехи мира, приими молитву нашу. Седяй одесную Отца, помилуй нас. Яко Ты еси Един Свят; ты еси Един Господь, Иисус Христос, в славу Бога Отца, аминь. На всяк день благословлю Тя и восхвалю имя Твое во веки, и в век века. Сподоби, Господи, в день сей без греха сохранитися нам! Благословен еси, Господи Боже отец наших, и хвально и прославлено имя Твое, во веки, аминь.

Буди, Господи, милость Твоя на нас, якоже уповахом на Тя.

Благословен еси, Господи, научи мя оправданием Твоим (трижды).

Господи! прибежище был еси нам в род и род. Аз рех: Господи! помилуй мя, исцели душу мою, яко согрешив Тебе.

Господи! к Тебе прибегох: научи мя творити волю Твою, яко Ты еси Бог мой, яко у Тебе источник живота, во свете Твоем узрим свет. Пробави милость Твою ве́дущим Тя!

Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас! (трижды).

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков, аминь. Святый Безсмертный, помилуй нас. Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас!

В праздник Воздвижения Креста Господня (14 сентября), а также в 3-ю Неделю (воскресенье) Великого поста (Крестопоклонную) и в праздник Происхождения честных древ Честнаго и Животворящаго Креста Господня (1 августа) при пении «Святый Боже» священник в полном облачении, по троекратном каждении престола и лежащего на нем в цветах (по Типикону — благовонных васильках) Креста, подьемлет благоговейно последний с блюдом на свою главу и износит в предшествии диакона со свечою и кадильницею и светильником северными вратами (а не царскими, ибо крестный путь Самого Господа был путем смирения и уничижения) из алтаря и, став пред святыми вратами, лицом к востоку, по окончании пения Трисвятого возглашает: «Премудрость, про́сти!» Затем обращается к западу и, осенив предстоящих, священник, при троекратном пении: «Спаси, Господи, люди Твоя» полагает Святой Крест на уготованный посреди храма аналой и кадит с диаконом аналой (трижды), обходя его кругом. По пении же «Спаси, Господи, люди Твоя» священник и диакон сами поют: «Кресту Твоему покланяемся, Владыко, и Святое Воскресение Твое славим» (трижды), поклоняясь каждый раз до земли, и затем лобызают Святой Крест. Поклоняются и лобызают Святой Крест и молящиеся, хор поет: «Кресту Твоему», а также стихиры (самогласны), посвященные Честно́му Кресту: «Приидите, вернии, животворящему древу поклони΄мся» и другие.

Затем хор поет отпустительный тропарь.

Тропарь воскресный в недели

1, 3, 5 и 7 гласов

Днесь спасение миру бысть, поем Воскресшему из гроба, и Начальнику жизни нашея: разрушив бо смертию смерть, победу даде нам и велию милость.

Тропарь воскресный в недели

2, 4, 6 и 8 гласов

Воскрес из гроба и узы растерзал еси ада, разруши΄л еси осуждение смерти, Господи, вся от сетей врага избавивый; явивый же Себе апостолом Твоим, послал еси я на проповедь, и теми мир Твой подал еси вселенней, Едине Многомилостиве.

Если воскресенье совпадает с двунадесятым Господним праздником, а также 1 августа и в Неделю Крестопоклонную, поется тропарь празднику.

Если двунадесятые праздники, Господний или Богородичный, а также отдания их приходятся на седмичные дни, поется только тропарь празднику.

В седмичные дни, совпадающие с праздником святого (святых), сначала поется тропарь святому (святым), а затем на «Слава, и ныне» поется отпустительный Богородичен воскресный по гласу тропаря святому (отпустительный Богородичен содержится в Минее).

Диакон: Помилуй нас, Боже, по велицей милости Твоей, молим Ти ся, услыши и помилуй!

Хор: Господи, помилуй (трижды).

Диакон: Еще молимся о Великом Господине и Отце нашем Алексии, Святейшем Патриархе Московском и всея Руси, о Господине нашем Преосвященнейшем (митрополите или архиепископе или епископе имя рек) и всей во Христе братии нашей.

Хор: Господи, помилуй (трижды).

Диакон: Еще молимся о Богохранимей стране нашей, властех и воинстве ея, да тихое и безмолвное житие поживем во всяком благочестии и чистоте.

Хор: Господи, помилуй (трижды).

Диакон: Еще молимся о блаженных и приснопамятных создателех святаго храма сего (аще во обители: святыя обители сея), и о всех преждепочивших отцех и братиях, зде лежащих и повсюду, православных.

Хор: Господи, помилуй (трижды).

Диакон: Еще молимся о милости, жизни, мире, здравии, спасении, посещении, прощении и оставлении грехов рабов Божиих, братии святаго храма сего (аще во обители: святыя обители сея).

Хор: Господи, помилуй (трижды).

Диакон: Еще молимся о плодоносящих и добродеющих во святем и всечестнем храме сем, труждающихся, поющих и предстоящих людех, ожидающих от Тебе великия и богатыя милости.

Хор: Господи, помилуй (трижды).

Священник: Яко милостив и Человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков.

Хор: Аминь.

Диакон: Исполним утреннюю молитву нашу Господеви.

Хор: Господи, помилуй.

Диакон: Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию.

Хор: Господи, помилуй.

Диакон: Дне всего совершенна, свята, мирна и безгрешна у Господа просим.

Хор: Подай, Господи. (То же повторяется после каждого прошения.)

Диакон: Ангела мирна, верна наставника, хранителя душ и телес наших, у Господа просим.

Прощения и оставления грехов и прегрешений наших у Господа просим.

Добрых и полезных душам нашим и мира мирови у Господа просим.

Прочее время живота нашего в мире и покаянии скончати у Господа просим.

Христианския кончины живота нашего безболезненны, непостыдны, мирны и добраго ответа на Страшнем судищи Христове просим.

Пресвятую, Пречистую, Преблагословенную, Славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию со всеми святыми помянувше, сами себе и друг друга и весь живот наш Христу Богу предадим.

Хор: Тебе, Господи.

Священник: Яко Бог милости и щедрот и человеколюбия еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков.

Хор: Аминь.

Священник: Мир всем.

Хор: И духови твоему.

Диакон: Главы наша Господеви приклоним.

Хор: Тебе, Господи.

Священник (тихо): Господи Святый, в вышних живый, и на смиренныя призираяй, и всевидящим оком Твоим призираяй на всю тварь; Тебе приклонихом выю се́рдца и телесе́, и молимся Тебе: (Святе Святых) простри руку Твою невидимую от святаго жилища Твоего и благослови вся ны! И аще что согрешихом, волею или неволею, яко Благ и Человеколюбец Бог, прости, даруя нам мирная и премирная благая Твоя.

Священник: Твое бо есть, еже миловати и спасати ны, Боже наш, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков.

Хор: Аминь.

Диакон: Премудрость!

Хор: Благослови!

Священник: Сый благословен, Христос, Бог наш, всегда, ныне и присно и во веки веков.

Хор: Аминь. Утверди, Боже, святую православную веру, православных христиан во век века!

Священник: Пресвятая Богородице, спаси нас!

Хор: Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем!

Священник: Слава Тебе, Христе Боже, Упование наше, слава Тебе!

Хор: Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков, аминь. Господи, помилуй, Господи, помилуй, Господи, помилуй. Благослови.

Священник (творит отпуст в Неделю, стоя посреди святых врат и обратясь лицом к народу): Воскресый из мертвых, Христос, истинный Бог наш, молитвами Пречистыя Своея Матере, святых славных и всехвальных апостол, (святаго храма и дне), святых праведных богоотец Иоакима и Анны и всех святых помилует и спасет нас, яко Благ и Человеколюбец.

Хор (многолетие): Великаго Господина и Отца нашего Святейшаго Патриарха Московского и всея Руси Алексия, Богохранимую страну нашу и вся православныя христианы, Господи, сохрани их на многая лета.

К утрени присоединяется, завершая всенощное бдение, служба 1-го часа, как моление, соответствующее началу дня. Древнейшие утренние молитвы содержатся в псалмах 5-м, 89-м и 100-м.

При закрытых и задернутых завесою царских вратах, при погашенных многих светильниках, дабы верующие могли углубиться в себя, сосредоточиться и достойно воспринять службу, произносятся молитвы, исполненные благодарения Господу и упования на Него.

Чтец: Приидите, поклонимся… И псалмы: 5-й «Глаголы моя внуши, Господи…», 89-й «Господи, прибежище был еси нам в род и род…» и 100-й «Милость и суд воспою Тебе, Господи…»

От Фомина воскресенья до праздника Вознесения Господня вместо «Приидите, поклонимся…» читается тропарь Святой Пасхи «Христос воскресе из мертвых».

Чтец: «Слава, и ныне». «Аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа, слава Тебе, Боже (трижды). Господи, помилуй (трижды). Слава Отцу и Сыну и Святому Духу» и тропарь празднику или святому: «И ныне»: «Что Тя наречем…» Трисвятое по «Отче наш».

Священник: Яко Твое есть Царство, и сила, и слава…

Чтец: Аминь. Кондак празднику, Триоди или святому. Господи, помилуй (40 раз). Иже на всякое время и на всякий час… Господи, помилуй (трижды). Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков, аминь. Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим без истления Бога-Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем. Именем Господним, благослови, отче.

Священник: Боже, ущедри ны, благослови ны, просвети лице Твое на ны и помилуй ны.

Хор: Аминь.

Священник: Христе, Свете истинный, просвещаяй и освящаяй всякаго человека, грядущаго в мир, да знаменается на нас свет лица Твоего, да в нем узрим свет неприступный, и исправи стопы наша к деланию заповедей Твоих, молитвами Пречистыя Твоея Матере и всех Твоих святых.

Чтец: Аминь.

На практике поется кондак «Взбранной Воеводе» или празднику.

Священник: Слава Тебе, Христе Боже, Упование наше, слава Тебе.

Хор: Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь. Господи, помилуй (трижды). Благослови.

Священник: Христос, истинный Бог наш, молитвами Пречистыя Своея Матере, преподобных и богоносных отец наших и всех святых, помилует и спасет нас, яко Благ и Человеколюбец.

Славословие вседневное.

Сла́ва в вы́шних Бо́гу, и на земли́ мир, в челове́цех благоволе́ние. Хва́лим Тя, благослови́м Тя, кла́няем Ти ся, славосло́вим Тя, благодари́м Тя вели́кия ра́ди сла́вы Твоея́. Го́споди, Царю́ Небе́сный, Боже, О́тче Вседержи́телю, Го́споди Сы́не Единоро́дный, Иису́се Христе́, и Святы́й Ду́ше. Го́споди Бо́же, А́гнче Бо́жий, Сы́не Оте́чь, взе́мляй грех ми́ра, поми́луй нас. Взе́мляй грехи́ ми́ра, приими́ моли́тву на́шу. Седя́й одесну́ю Отца́, поми́луй нас. Я́ко Ты еси́ Еди́н Свят; Ты еси́ Еди́н Госпо́дь, Иису́с Христо́с, во сла́ву Бо́га Отца́, ами́нь.

На всяк день благословлю́ Тя и восхвалю́ и́мя Твое́ во ве́ки, и в век ве́ка.

Го́споди, прибе́жище был еси́ нам в род и род. Аз рех: Го́споди, поми́луй мя, исцели́ ду́шу мою́, я́ко согреши́х Тебе́. Го́споди, к Тебе́ прибего́х, научи́ мя твори́ти во́лю Твою́, я́ко Ты еси́ Бог мой, я́ко у Тебе́ исто́чник живота́, во све́те Твое́м у́зрим свет. Проба́ви ми́лость Твою́ ве́дущим Тя.

Таже: Сподо́би Го́споди, в день сей без греха́ сохрани́тися нам. Благослове́н еси́, Го́споди, Бо́же оте́ц на́ших, и хва́льно и просла́влено и́мя Твое́ во ве́ки, ами́нь.

Бу́ди, Го́споди, ми́лость Твоя́ на нас, я́коже упова́хом на Тя. Благослове́н еси́, Го́споди, научи́ мя оправда́нием Твои́м. Благослове́н еси́, Влады́ко, вразуми́ мя оправда́нием Твои́м. Благослове́н еси́, Святы́й, просвети́ мя оправда́нии Твои́ми.

Го́споди, ми́лость Твоя́ во век, дел руку́ Твое́ю не пре́зри: Тебе́ подоба́ет хвала́, Тебе́ подоба́ет пе́ние, Тебе́ сла́ва подоба́ет, Отцу́, и Сы́ну, и Свято́му Ду́ху, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в, ами́нь.

Иерей: Испо́лним у́треннюю моли́тву на́шу Го́сподеви.

И по возгласе лик: Ами́нь.

Иерей: Мир всем.

Лик: И ду́хови твоему́.

Диакон: Главы́ ва́ша Го́сподеви приклони́те.

Лик: Тебе́, Го́споди.

Таже осмогласника стихиры, аще несть Владычний праздник.

Стих первый: Испо́лнихомся зау́тра ми́лости Твоея́ Го́споди, и возра́довахомся, и возвесели́хомся: во вся дни на́ша возвесели́хомся, за дни в ня́же смири́л ны еси́, ле́та в ня́же ви́дехом зла́я. И при́зри на рабы́ Твоя́, и на дела́ Твоя́, / и наста́ви сы́ны их.

Стих вторый: И бу́ди све́тлость Го́спода Бо́га на́шего на нас, и дела́ рук на́ших испра́ви на нас, / и де́ло рук на́ших испра́ви.

Сла́ва, самогласен, аще имать: И ны́не, Богородичен.

Таже: Бла́го есть испове́датися Го́сподеви, и пе́ти И́мени Твоему́, Вы́шний: возвеща́ти зау́тра ми́лость Твою́, и и́стину Твою́ на вся́ку нощь.

Посем: Трисвятое. По О́тче наш: Священник: Я́ко Твое́ есть Ца́рство: И мы: Ами́нь. Тропарь дне. Сла́ва, и ны́не, Богородичен.

Священник ектению: Поми́луй нас, Бо́же: И прочая. И по возгласе: Прему́дрость. И мы: Благослови́. Иерей: Сый благослове́н Христо́с Бог наш, всегда́, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в. Лик: Ами́нь. Утверди́, Бо́же, святу́ю правосла́вную ве́ру, правосла́вных христиа́н во век века́. Иерей: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Лик: Честне́йшую Херуви́м / и сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м, / без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую, / су́щую Богоро́дицу, Тя велича́ем. Иерей: Сла́ва Тебе́, Христе́ Бо́же, упова́ние на́ше, сла́ва Тебе́. Лик: Сла́ва, и ны́не, Го́споди, поми́луй, трижды. Благослови́. И отпуст. Таже час первый.

Ведомо буди, егда несть славословия великаго, отпуст утрени не бывает, но абие по возгласе и по Утверди́, Бо́же: Прииди́те, поклони́мся: трижды, и час первый.

Аще есть Четыредесятница:

Бла́го есть испове́датися Го́сподеви, и пе́ти и́мени Твоему́, Вы́шний: возвеща́ти зау́тра ми́лость Твою́ и и́стину Твою́ на вся́ку нощь. Дважды.

Трисвятое. По О́тче наш: Священник: Я́ко Твое́ есть Ца́рство:

Мы же глаголем: Ами́нь. В хра́ме стоя́ще сла́вы Твоея́, / на небеси́ стоя́ти мним, / Богоро́дице, дверь небе́сная, / отве́рзи нам две́ри ми́лости Твоея́.

Таже, Го́споди поми́луй, 40. Сла́ва, и ны́не:

Честне́йшую Херуви́м / и сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м, / без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую, / су́щую Богоро́дицу, Тя велича́ем.

И́менем Госпо́дним благослови́, о́тче.

Священник: Сый благослове́н Христо́с Бог наш, всегда́, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в, ами́нь.

И мы глаголем: Небе́сный Царю́, ве́ру утверди́, язы́ки укроти́, мир умири́, святы́й храм сей до́бре сохрани́: пре́жде отше́дшыя отцы́ и бра́тию на́шу в селе́ниих пра́ведных учини́, и нас в покая́нии и испове́дании приими́, я́ко Благи́й и Человеколю́бец.

Посем поклоны великия три, глаголюще в них на коемждо поклоне молитву преподобнаго Ефрема:

Го́споди и Влады́ко живота́ моего́, дух пра́здности, уны́ния, любонача́лия, и праздносло́вия не даждь ми. Поклон.

Дух же целому́дрия, смиренному́дрия, терпе́ния, и любве́, да́руй ми рабу́ Твоему́. Поклон.

Ей, Го́споди Царю́, да́руй ми зре́ти моя́ прегреше́ния, и не осужда́ти бра́та моего́, я́ко благослове́н еси́ во ве́ки веко́в, ами́нь. Поклон.

По сих же и иных малых, 12. Таже паки ин поклон великий един, глаголюще и в нем предписанную молитву: и по еже востати нам, начинает предстоятель первый час.

Вземляяй грехи мира на англ

everything is not too bad:)
yesterday i felt that it was probably turning point, in a weather, i mean days becoming longer, so winter depression should gone:)
hope you are well,
i thought yesterday that you ve got so many my letters that could publish them,:)… but in such case i should be more precise what exactly I am writing:), i mean to writwe about understanding of some cases in my life, and life of people which surrounding me much wider, and in the same time more precise as i said
In krishna’s centre one yang guy Alexey trying to teach us how to become reacher,in a form of a discussian club, so i asked him to send me on email as much sourses as possible, he send it to me, and i in my turn send it in Poland to my friend Yuri, which was previously inspiring me a lot.
yesterday i drunk some coffe, and didnt slept well, but, i used to pray, and tryed to rwead Ignacy Brianchaninov, s work called A gift to modern monks
so, one thought, only one which i ve got from there before a sleep:
one elderly man avva told another guy for his question ( DONT REMEMBER QUESTION EXACTLY, SO HERE IS A REPLY:
IN A FOR M OF A QUESTION:dont you think so, that if some one borrowing monay from some one, bringing with him his guarancy, (or reference provider), person which tells that he could pay back, so are they two becoming responsible for giving monay back???
of course the answer is obvious:both
the same case with Jesus, he is our refrense giver,provider, I would say more, he took mour debts,in a form of sin, and we never can pay him back, but it s another part of a question…
so, in this case we can totally rely on Jesus
in russian it would sound, in old slavik language, He ,means JEsus, vziemiajaj grehi mira, (sth like that he took all sins of the world, and he paid it already!!!
sincerely yours.
please forgive me ,sinful punworthy person, for talking about such hight spiritual matters. If you want by all means you can share this with others
hugs
your’s in Christ
D.
Памятка: акафисты читаются стоя или на коленях; в церковно-славянском языке нет буквы «ё», а только «е».
Кондак 1
Агнче Божий, вземляй грехи мира, услыши стенание мое и скорби сердца моего вонми, возьми мое тяжкое бремя греховное, понесший немощи наша, приими в покаянии припадающую к Тебе, молящуюся из глубины души взывающую: Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Икос 1
Боже и Господи! Твое бо есть творение, но увы мне, в рай содеянный Адамов грех живет во мне и в телеси, и яко раба усердно работаю ему всегда, ныне же молю Тя: помилуй мя, Творче мира горняго; помилуй мя, Создателю естества дольняго; помилуй мя, Владыко сил Небесных; помилуй мя, Управителю тварей телесных; помилуй мя, Промыслителю всяческих; помилуй мя, слезы мои о гресех моих к Тебе приносящую; Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Кондак 2
Владыко всемилостивый, како столь гнусная грешница смею приступити к Тебе с молитвою моею, преступившая заповедь Твою, яже ты заповедал мне чрез Моисея пророка твоего: не убий; аз же убийца есмь, и увы, жесточайшая во сто крат, змеиного нрава, кий хотя на малое время дает чадам своим увидеть свет, последиже пожирает, аз же, окаянная, немилосердо лишила чад своих не токмо чувственнаго, но наипаче и истиннаго Света, Господа нашего Иисуса Христа, чрез Таинство Крещения озаряющаго; и ради временнаго телеснаго покоя избегая многочадства, еще во чреве своем убившая. А посему аз, омраченная сими и многими без числа грехами, надеюсь токмо на милость благоутробия Твоего, и со дерзновением зову Ти: Аллилуиа.
Икос 2
Глаголы жизни твои презреша, Господи, и по воле сердца моего ходиша, от самой юности моея даже до сего дня, ныне же в покаянии зову ти, Всещедре Спасе мой: помилуй мя, в беззакониих зачатую; помилуй мя, во гресех рожденную; помилуй мя, заповеди Твоя не сохранившую; помилуй мя, благодати Твоея лишившуюся; помилуй мя, о спасении своем не радеющую; помилуй мя, в сети страстей улучившую; Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Кондак 3
Добро и красно есть еже жити братии вкупе и друг друга любити, якоже заповедал еси нам, Спасе наш, яко гневающийся на брата своего, убийца есть, аз же гневом своим превзошла всех от века рожденных, наипаче же убийц, коих жертвы были различных причин, жизней и возрастов во времени, аз же, окаянная, лишила жизни тех, кои еще токмо получили время на жизнь от Тебя, Подателя жизни для их существования, но я в безумии моем безжалостно отымала ее еще во утробе моей, без страха Божия отвергая волю Твою и благословенный Тобою дар чадородия. Я своевольно вырывала из творческих рук Твоих невинных чад моих и перед глазами Твоими не стыдясь убивала их. Но судьбы их в деснице Твоей, Господи, а грех мой предо мною есть выну. Тебе Единому каюсь, и молю Тя, Блаже, на путь покаяния стопы мои направи, да со всеми покаявшимися грешниками вспою Тебе: Аллилуиа.
Икос 3
Едине ведый человеческою немощь, веси вся грехопадения моя, грехи юности моея не помяни, и от тайных моих очисти мя, зовущую Тебе: помилуй мя, великую грешницу; помилуй мя, закона Божию преступницу; помилуй мя, завета твоего нарушительницу; помилуй мя, яко Тебе, Владыце моему злом мзду воздавшую; помилуй мя, в покаянии к Тебе во единодесятый час пришедшую; помилуй мя, окаянную детоубийцу; Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Кондак 4
Жизни подателю, Царю небесный, прииди и вселися в мя, грехами оскверненную и очисти мя от всякия скверны, и спаси, Блаже, душу мою, да зову Тебе спасаемая: Аллилуиа.
Икос 4
Заблудших, яко овча погибшее, взыщи мя, рабу Твою, Боже мой, удалившуюся от заповеди твоих в непроходимую дебрь страстей и своеволий, спаси мя, недостойную, тепле тебе стенящи, молящуюся и вопиющую: помилуй мя, своевольными грехами отягченную; помилуй мя, страстьми омраченную; помилуй мя, гордостию восхищенную; помилуй мя, завистию снедаемую; помилуй мя, неправдою исполненную; помилуй мя, не хотящий смерти грешника; помилуй мя, убийцу своих чад нарочитую; Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Кондак 5
Идеже хощеши, Всемогущий Боже мой, там и побеждается естества чин, победи во мне живущее, греховное естество мое, и силы его, влекущие меня ко греху, яко Ты еси Творец всяческих и Создатель естества, Божественною благодатию Твоею дух прав обнови во утробе моей, не отвержи мене от лица Твоего, и Духа Твоего Святаго не отыми от мене, и сотри достойно налагаемую на душу мою смертную печать детоубийцы, наложенную правосудием Твоим по шестой заповеди закона Твоего «не убий» и возстанови вновь грехами моими расторгнутый Твой вечный завет к нам, Господи, и возврати мои прежние добродетели, через грех погибшие, да невозбранно воспою Тебе: Аллилуиа.
Икос 5
Кто согрешил когда-либо, яко согрешила я, окаянная, коего греха не соделала, коего зла не вообразила в душе моей, но с раскаянным сердцем и со слезами прихожу к Тебе, Всещедре Господи, вопиюще: помилуй мя, неверную рабу Твою; помилуй мя, во гресех окамененную; помилуй мя, ближняго ненавидящую; помилуй мя, словом и делом обидящую; помилуй мя, душею и телом скверную; помилуй мя, совестию сожженную; помилуй мя, детоубийцу, Ироду подобную; Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Кондак 6
Лучами благодати Твоея, Господи, просвети одеяние души моея, Светодавче, и спаси мя, да, радуяся, воспою Тебе: Аллилуиа.
Икос 6
Многое множество моих, Христе, прегрешений и яко ночь мрачное все житие мое, но не отчаявшаяся в милосердии Твоем, Спасе мой, яко Давид, вопию Ти: помилуй мя, в лености все житие иждившую; помилуй мя, о молитве за грехи нерадеющую; помилуй мя, неблагодарную за Твои благие внушения о покаянии; помилуй мя, закона Твоего не чтившую и заповеди не сохранившую; помилуй мя, яко мир и что в мире возлюбившую; помилуй мя, в суете мирской дни века моего иждившую; помилуй мя, яко подражая законам века сего и гнушаясь благословенным Тобою чадородием, детоубийство совершившую; Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Кондак 7
На небо очи мои возвожу к Тебе, Слове Божий, но бренно естество мое долу влечет мя, Спасе мой. О, Создателю неба и земли и всего, яже в них! Возстави мя к горнему яже ми мыслити и деяти, да всегда победно сердцем и усты воспою Ти: Аллилуиа.
Икос 7
Око имам лукавоеи всякия нечистоты исполненное, прелестию мира сего выну прельщаюся, тем же молю Тя, Всеблаже, отврати очи мои еже не видети ми суеты, да молебно зову Ти: помилуй мя, жаждущую верно Тебе послужити; помилуй мя, желающую поклонитися Тебе в духе и истине; помилуй мя, слезы покаяния моего яко жертву за грехи моя к Тебе приносящую; помилуй мя, прощение за убийство чад моих у Тебе просящую; помилуй мя, избавления от страстей моих от Тебе ожидающую; помилуй мя, зельно плачущую о тяжких и смертных моих согрешениях; помилуй мя, убийцу повинную суду Божескому и человеческому; Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Кондак 8
Пощади мя, Господи, Спасе мой, пришедший в мир грешныя спасти, от нихже гнуснее всех я, но молю Тя, Всемилостиве Боже мой, приклонися на милость благоутробия Твоего, услыши сердечныя воздыхания моя, приими источники слез моих, теплыя душевныя молитвы, душе Спасе мой, да воспою Тебе: Аллилуиа.
Икос 8
Разбойнические злые помыслы нападоша на мя, совести моей спящей, увы мне, одежды светлыя, данные мне при крещении моем, за гнусность грехов моих лишилась, оттоле чадоубийство совершила, нага добродетели доселе пребываю, темже вельми стремлюся возвести очеса моя горе, долу поникшия за множество лютых, содеянных пред Тобою, Господи, и тако вопию к Тебе: помилуй мя, смертный грех содеявшую; помилуй мя, доселе во гресех коснеющую; помилуй мя, всякой мерзости преисполненную; помилуй мя, противоестественными пороками запятнанную; помилуй мя, чистоту девства своего не сохранившую; помилуй мя, яко благочестиваго материнства себе лишившую; помилуй мя, из чрева моего чада своя без времени извергшую; Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Кондак 9
Слезные ми подаждь Токи, Боже мой, да плачуся грех моих, и тако радуяся, возопию: Аллилуиа.
Икос 9
Тело мое осквернила тайнами мерзскими, душу мою омрачила безместными деянии моими, немощствует тело, немощствует и душа моя. К Тебе, Единому Непамятозлобному, Милосердному Судии и Богу моему припадая, молюся: помилуй мя, убийцу, яко память о судьбе изверженных чад моих приводит мя в трепет и ужас и неизглаголанное удивление: како Милосердие Господи и Судия Праведнейший, терпиши и благотвориши мя, адскую пресельницу, даже до сего дне и часа, всячески ожидая моего покаяния; помилуй мя, неоднократно обещавшую исправиться, и снова возвратившуюся ко грехам, яко пес на свою блевотину; помилуй мя, многое число убийств совершившую; помилуй мя, яко без страха Божия и материнской любви к чадам, но со свирепостью дикаго зверя чад своих растерзавшую; помилуй мя, яко волею своею грехи своя совершившую; помилуй мя, дух мой мерзскими помыслы осквернившую; помилуй мя, яко греховную жизнь свою и по сей день проводящую; Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Кондак 10
Уязвилася прелестию мира сего и преклонила колена пред ним, избрав пагубный путь мерзскаго закона его, забыв обещания свои, данные мною при Крещении и совершая одно за другим свои преступления, какие только подсказывал мне мир, я, наконец, достигла самой вершины смертных грехов – чадоубийства, но объятия, Отче, отверзти ми, Боже мой, потщися, доколе на конец жизни моея жертву хвалы принесу Ти, вопия: Аллилуиа.
Икос 10
Хищницы, убийцы, тати и вси нераскаянные грешницы Царствия Божия не наследуют. Аз же всякою неправдою и всякими мерзскими грехами осквернила тело и душу мою, сего ради душевнаго бедствия моего, припадая, зову Ти: помилуй мя, в Новом Завете благодатнаго Царства Твоего рожденную; помилуй мя, в Церкви, созданной Тобою, воцерковленную; помилуй мя, дарами Духа Святаго запечатленную; помилуй мя, Твоим Пречистым Телом и Животворящею Кровию окормленную; помилуй мя, во Христа крещенную, во Христа облеченную; помилуй мя, все сии благодеяния отвергшую и порочную жизнь избравшую; Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Кондак 11
Целомудрия дух даруй ми, Господи и Владыко живота моего, зане от самой юности моея лишилась добродетели, всю себя поработила страстем, дух и душу осквернила и тело растлила.
Боже щедрот и милосердия! Не погнушайся очисти мя, столь гнусную грешницу, создание Твое аз есмь, помилуй мя; и очисти мя от всякия скверны плоти и духа и сподоби мя дерзновенно пети Тебе: Аллилуиа.
Икос 11
Чаяния сердца моего, уповающаго на Тя не отрини, Господи, и не посрами мя пред ангелами и человеками на праведном и Страшном Суде Твоем, не осуди мя тогда по делом моим, но по милости Твоея прости вся грехи моя, вопиющей Ти: помилуй мя, сердце нечистое имущую; помилуй мя, демонским пленом пленшуюся; помилуй мя, во гресех рожденную, Крещением омывшуюся и паки, яко свиния в беззаконие впавшую; помилуй мя, язвы грехопадения души моея смрадны имущую; помилуй мя, от тяжких и смертных грехопадений моих в уныние и отчаяние впавшую; помилуй мя, всякий грех соделавшую и всякаго наказания достойную; помилуй мя, Создателю мой, и в покаянии приими мя, падшую; Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Кондак 12
Широтою любви Твоея, Боже мой, покрый вся грехи беззакония моего, приемлюще покаяние мое, да в любви к Тебе всегда зову: Аллилуиа.
Икос 12
Юность моя проиде в безумии моем, все житие мое иждившая во гресех, в лености и нерадении к покаянию, но старость моя ужасом смерти неминуемаго Суда Твоего приведе мя к покаянию.
Не отрини мене, Спасителю мой, и во единодесятый час пришедшую в Отчее объятие Твое и в покаянии зовущую: помилуй мя, яко кровь неповинных моих чад вопиет к Тебе, свидетельствуя о моем убийстве их; помилуй мя, Боже мой, естеством Триединый; помилуй мя, Господи, милосердием предивный; помилуй мя, Владыко, о наших согрешениях долготерпеливый; помилуй мя, Царю Святый, немощи исцеляющий; помилуй мя, любвеобильный, и отчаянных грешников любовию Своею согревающий; помилуй мя, Всемогущий, понесший немощи наша; Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Кондак 13 (Читается трижды)
Явися имать знамение Сына Человеческаго на Небеси, в день оный страшнаго и втораго пришествия Судии живым и мертвым, Сына Божия Пречестный и Животворящий Крест. Тогда восплачутся вся племена земная. О, Иисусе Христе, Спасителю и Судие наш и всех Царю! даждь ми прежде дне онаго слезы покаяния, да плачуся теплее злых моих и пагубных деяний, имиже душу мою омерзих и твою Пречистую Кровь Завета Твоего горце преобидела! Да тогда же со ангелы, и со всеми святыми и праведными пою Тебе: Аллилуиа.
Икос 1
Боже и Господи! Твое бо есть творение, но увы мне, в рай содеянный Адамов грех живет во мне и в телеси, и яко раба усердно работаю ему всегда, ныне же молю Тя: помилуй мя, Творче мира горняго; помилуй мя, Создателю естества дольняго; помилуй мя, Владыко сил Небесных; помилуй мя, Управителю тварей телесных; помилуй мя, Промыслителю всяческих; помилуй мя, слезы мои о гресех моих к Тебе приносящую; Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Кондак 1
Агнче Божий, вземляй грехи мира, услыши стенание мое и скорби сердца моего вонми, возьми мое тяжкое бремя греховное, понесший немощи наша, приими в покаянии припадающую к Тебе, молящуюся из глубины души взывающую: Господи мой, Господи, радосте моя, помилуй мя, падшую.
Молитва 1
О, Владыко, Господи Иисусе Христе, Сыне Божий! Премногия благости Твоея, нас ради человек и нашего ради спасения в плоть оболкийся и распныйся и погребыйся, и Твоею Кровию обновивый растлевшее естество наше, приими мое покаяние во грехах и услыши глаголы моя: согрешила, Господи, на него и перед Тобою, словом, делом, душею и телом, и мыслию ума моего, заповеди Твоя преступила, не послушала повеления Твоего, прогневала Благость Твою, Боже мой, но яко творение Твое есть, не отчаяваюся во спасении, но к безмерному Твоему Благоутробию дерзая прихожу и молюся Тебе: Господи! в покаянии даждь ми сокрушенное сердце и приими мя молящуюся и даждь ми мысль благую, даждь ми помысл исповедания грехов моих, даждь ми слезы умиления, Господи, даждь ми по благодати Твоея положити начало благое. Помилуй мя, Боже, помилуй мя, падшую, и помяни мя, грешную рабу Твою во Царствии Твоем, ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Молитва 2
О Боже, премилосерднейший Христе Иисусе, Искупителю грешных, ради спасения рода человеческаго Ты оставил еси, Всемилостиве, преславная Небеса и вселился еси во юдоль сию плачевную и многогрешную, Ты принял еси на Божественная рамена Твоя наша немощи, и понесл еси наша болезни; Ты, о Страдальче Святый, язвлен был за грехи наша и мучим за беззакония наша, а посему и мы к Тебе, Человеколюбче, возносим наши смиренныя мольбы: приими их, о Преблагий Господи, и снизойди к немощам нашим и грехов наших не помяни, и гневное намерение отмстить за грехи наша отврати от нас.
Кровию Твоею Всечестною обновивый падшее естество наше, обнови, Господи Иисусе Христе, Спасителю наш, и нас, во тли грехов сущих, и утеши сердца наша радостию всепрощения Твоего. С воплем и безмерными слезами раскаяния припадаем к стопам Твоего Божественного милосердия: очисти нас всех, Боже наш, Божественною благодатию Твоею от всех неправд, беззаконий жития нашего. Да во святыни Твоего Человеколюбия восхвалим всесвятое имя Твое, со Отцем, и Преблагим, и Животворящим Духом, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.
Молитвы ко Пресвятей Владычице Богородице
Милосердия двери отверзи нам Благословенная Богородице, надеющиеся на тя, да не погибнем, но да избавимся Тобою от бед Ты бо еси спасение рода христианскаго.
Радуйся, Едина Пречистая Мати Единаго Создателя, Господа, Бога и Спаса нашего, Иисуса Христа! Буди ми Ходатаица в день страшнаго испытания, егда предстану престолу нелицемернаго Судии, яко да огненнаго прещения муки избавлюся молитвами Твоими, Едина Благословенная. (Поклоны, отпуст).
Пресвятая Богородице, спаси нас!
Молитва верующей матери к Милосердному Господу о сознательно загубленных душах во утробе своей
Помяни, Человеколюбче Господи, души отшедших рабов Твоих младенцев, кои в утробе православных матерей умерли нечаянно от случайных действий или от трудного рождения, или от некоей неосторожности, или сознательно загубленных и потому не принявших Святого Крещения.
Окрести их, Господи, в море щедрот Твоих и спаси неизреченною Твоею Благодатию, а меня, грешную (имя), совершившую убийство младенца в утробе моей, прости и не лиши Твоего милосердия. Аминь
Боже, Милостив буди мне, грешной. (Земной поклон).
Господи, помилуй чад моих, умерших в утробе моей, за веру и слёзы мои, ради милосердия Твоего, Господи, не лиши их Света Твоего Божественного.
Молиться всю жизнь.

Оставить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *